Известие

Collapse
No announcement yet.

Колянов вал-дали е шлайфан ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колянов вал-дали е шлайфан ?

    По номерата от биелните и основни лагери можем ли да разберем дали е шлайфан вала
    в EPER-а има три варианта за лагери но номерата не ми съвпадат нещо.
    Моите са
    - биелни 46779287
    - основни 46452264
    Last edited by тонито; d.m.y г., 19:15.

  • #2
    Първоначално публикувано от тонито Покажи съобщение
    По номерата от биелните и основни лагери можем ли да разберем дали е шлайфан вала
    Ако има цифрички от рода на 0.10, 0.20, 0.30 е шлайфан, но е хубаво да се премери де.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #3
      Къде да ги търся тези цифри,къде маркират валовете по принцип

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от тонито Покажи съобщение
        Къде да ги търся тези цифри,къде маркират валовете по принцип
        На лагерите.
        Fiat Punto 1.4GT 1996
        Hyundai Tucson 2.0 2007
        Renault Clio 1.5 2019

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от тонито Покажи съобщение
          Къде да ги търся тези цифри,къде маркират валовете по принцип
          Не на вала, а на черупките.
          Търси нещо от сорта на .25 или .50.
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
            На лагерите.
            е това са номерата
            биелни - 46779287 , B520 OH , печат на fiat и номер до него 1531 FM - 32
            основни - 46452264 , B 520 FM ,печат на fiat и номер до него
            H 116 AC
            това са всички номера по лагерите

            Comment


            • #7
              Значи не е шлайфан!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #8
                Благодарство ,колеги
                Какви лагери да взема или от къде ,някой наш колега с хубави цени ако има да вземам от него , че трябва да се сменят зле са мнооооо.

                Comment


                • #9
                  А как стигна до извода за лагерите? Изтропа ли нещо или просто при рутинна проверка се оказаха износени?
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от тонито Покажи съобщение
                    Благодарство ,колеги
                    Какви лагери да взема или от къде ,някой наш колега с хубави цени ако има да вземам от него , че трябва да се сменят зле са мнооооо.
                    В никакъв случай не вземай лагери преди да са мерени шийките и да е изяснено това дали трябва да се шлайфат и на какъв размер.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                      А как стигна до извода за лагерите? Изтропа ли нещо или просто при рутинна проверка се оказаха износени?
                      Проблем с дюза на 4-ти цилиндър от там стопи буталото и проверка на всичко едно по едно и така видях.

                      ---------- Post added at 20:40 ---------- Previous post was at 20:38 ----------

                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      В никакъв случай не вземай лагери преди да са мерени шийките и да е изяснено това дали трябва да се шлайфат и на какъв размер.
                      Утре ще меря .
                      Благодаря колеги

                      Comment


                      • #12
                        То си личи дали има поражения по вала, синини, драскотини, композита от лагерите и т.н.
                        Все пак едно замерване не е излишно.

                        Надявах се да е рутинна проверка, но уви..., циганин и алфа не боледува, директно умира. Аз на лято съм запланувал да свалям картера за почистване и проверки.
                        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                        Горе главата, нищо че е празна...

                        Comment

                        Working...
                        X